29 Nisan 2015 Çarşamba

Geceden Çilekli Yulaf Ezmesi

Çilekli Yulaf Ezmesi

Gece tam yatacakken insanin aklına buzluktaki çilekler gelirse kahvaltı da ona göre olur tabi:)
Ben bu şekilde tüm malzemeleri bir kavanozda karıştırarak yaptığım yulaf ezmeli karışımları gerçekten çok seviyorum.Hem fresh ve lezzetli hem de oldukça enerji verici oluyor.Kahvaltı hazırlamaya vaktim yok diyenler için de süper bir alternatif.
Yalnız spor öncesi ne yerim diyenler,işte bu kahvaltının enerjisiyle sağlam bir spor yapılır.
Ben içerisine yarattığı kıvamı sevdiğim için keten tohumuyla benzer besin degerlerine sahip olan chia tohumunu da ekliyorum.Turkiye'de de artık çoğu internet sitesinde satılıyor.


Malzemeler

-200 gr Çilek(dondurulmuş ya da taze farketmez)
-3 Çorba Kaşığı Yulaf Ezmesi
-1 Cay Bardağı Sut
-2 Çorba Kaşığı Chia Tohumu
-1 Cay Kaşığı Tarçın
-1 Tatlı Kaşığı Hindistan Cevizi Tozu
-Biraz Vanilya Esansı



Yapılışı



Çilekleri sutle birlikte robottan geçirip tum malzemeleri kavanoza koydum ve geceden buzdolabına kaldırdım.Sabah açtığımda kıvamı muhallebi halini almış oldu böylelikle.
Yalnız lezzet konusunda benim için içerisinde meyve olan her şey şahane olsa da tatlılık oranı sizi tatmin etmeyebilir.O konuda hayal kırıklığı yasamanızı istemem.
Not:Tatlandırıcı tarzı bir şey ekleyip vücudunuzu kandırmayın.Lütfen araştırın ve tatlandırıcılı gıdaları hayatınızdan çıkarın.
Herkese Sevgiler
Deneyecek olanlara afiyet olsun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder