16 Mayıs 2015 Cumartesi

Humusun Diyet Hali

Hafif Humus Tarifim

Humus çok seviyorum ama içerisine çok fazla tahin koyulduğu için yiyemiyorum diyorsanız bizde humusun diyet halinin tarifi de var :D
Siz de benim gibi humusu her şeyin yanında yiyebilir diyenlerdenseniz bence bu tarifimi bir deneyin.
Ben humusu spordan geldiğimde ton balığı ve çiğ sebzelerle birlikte yemeye bayılıyorum mesela:)
Hem de spor sonrası sağlıklı bir karbonhidrat kaynağı olan nohutla kaslarımı beslenmiş oluyorum:)
Gelelim tarife





 Malzemeler


-1 Su Bardağı Haşlanmış Nohut
-1 Limonun Suyu
-2 Diş Sarımsak
-2 Çorba Kaşığı Tahin
-1 Çay Kaşığı Tuz


Yapılışı

Nohutları tüm malzemelerle birlikte mutfak robotunda dırtlatıyoruz hepsi bu kadar :)
Damak tadınıza göre sarımsak ve limon oranını arttırabilir ya da azaltabilirsiniz.
Üzerine kimyon döküldüğünde çok yakışıyor benden söylemesi :)
AFİYET OLSUN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder